MonazPaweena

Alla inlägg under juli 2011

Av Mona - 31 juli 2011 16:09

Hej bloggen!

Åh nej, jag har bort på bilder i dator så skiter det men ska jag fixa på bild i dator. Syn typ mer fint sen ikväll. Tror att hitta på tiden eller inte, vi får ser det.... 

där längre tiden typ 1 - 2 timme på bild fixa i dator. Orka inte mer bild men så jag kan fixa idag eller ikväll. =/ 

Behöver jag skriver mer på blogg.... 


//TTYL

Av Mona - 31 juli 2011 11:51

Mamma fick köpt Hello Kitty -.-''' saker så jag gillar den men

Herregud! vi säger nej, för mycket saker men kan inte ta med hello kitty. Bäst vill kvar i gbg nu. Hur då?

Dom här (stor rum) eller sovrum så jag vet inte.

 


Av Mona - 31 juli 2011 11:41

Igårkväll, mamma fråga till mig att vill du ha köpa till Hello kitty 

sen jag säger att JA, men va du ska köpa till mig nu? 

mamma sa "ja" 

Okej så visa bild för hello kitty men den det köpt i äffra : Kawiia eller nåt... 


 

Dom här Popcorn 

Gott ;)

Av Mona - 31 juli 2011 11:37

Jag älskar rita på manga alltid...

   

Så fin tycker jag =)

Av Mona - 31 juli 2011 11:05

Hej på alla, god morgon. 

Du kan får kollar på blogg också gärna "Gilla" här 

ha bra dag 


P.S 

Av Mona - 30 juli 2011 20:21

     


jag har kollar hennes blogg också fokis blogg mer alltid min favorit sidor och bild rosa. Ofta jag läser på blogg som gärna mer så kan jag gillar din blogg och jättefin på bilder. Jag kan inte skiver på svenska vara inte rätt =( ibland fatta inte inget, jag vet inte så vad betyder här på blogg. Ni vill behöver hjälp till mig på svenska skiver rätt men jag tycker att trevligt och snäll myckt världen tjejer och pojkar är dukigt på svenska. Hur jag känner som lyckligt på svenska för jättebra så jag ska behöver hålla läser på blogg också boka mer... eller kan hjälp till min familjen också någon.  Alltid jag är snäll mot människor som trevligt personer och förklara också mina kompisar mera.. 


Foki & Tsukii är min favorit bäst på blogg!

De vill vet läser på blogg också?

Fokis.se & Tsukii.se


ILY  


// TTYL 

Av Mona - 30 juli 2011 18:16

Vill du att din blogg ska bli känd?

bloggvärlden växer och och växer....idag är det nästan vanligare att en ung tjej har en blogg än att hon inte har det. Men vill alla bloggare bli kända? 

Vi frågade!


// MonazPaweena

Av Mona - 30 juli 2011 17:49

Bara hemma men jag titta på film nu. Ikväll 

Nu hej då =)

 


// TTYL

Presentation


Hej!
Jag heter Mona
Mitt namn är Paweena men jag kallas mig för MonazPaweena!
Jag är från Thailand. föddes där 6 mars. Men en jag flyttade till Sverige när jag 10/11år gammal. Bor i göteborg och nu har jag flyttat till Örebro. Jag är döv men jag kan h

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards